سردی میں کھانے والی 3 بہترین غذائیں کون سی ہیں؟

سردی کی بہترین غذائیں

سردیوں میں ہم وہ لباس نہیں پہنتے جو گرمیوں میں پہنتے ہیں۔ اسی طرح کھانے میں بھی موسم کے حساب سے مختلف چیزیں ہوتی ہیں۔ اگر ہر موسم کے اعتبار سے چیزوں کو اختیار کیا جائے تو مسائل کم ہو جاتے ہیں۔

سرد موسم آپ کے جسم کو بھی متاثر کرتا ہے۔ سردیوں کے دوران آپ کی خوراک کی ترجیحات، میٹابولزم اور یہاں تک کہ توانائی کی سطح بہت زیادہ بدل جاتی ہے۔ جم چھوڑنے اور گرم مشروب کھانے یا پینے کا احساس دل میں آتا ہے۔ اگر آپ کو ایسا لگتا ہے تو آپ اکیلے نہیں ہیں۔ 

سردیوں میں صحت مند رہنے کا راز

 تاہم، اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ کو کچھ نہیں کرنا چاہیے اور گرمیوں کے شروع ہونے تک انتظار کرنا چاہیے تاکہ آپ اپنی زندگی کا چارج سنبھال سکیں۔ سردیوں میں صحت مند رہنے کا راز آپ کی خوراک کو سردیوں کے مطابق ڈھالنا ہے۔ 

آئیے جانتے ہیں کہ سردی میں کھانے والی 3 بہترین غذائیں کون سی ہیں؟

سردی کی 3 بہترین غذائیں

یہ بھی پڑھیں | وہ ممالک جہاں پاکستانی بغیر ویزے کے جا سکتے

یہ بھی پڑھیں | سردیوں میں وزٹ کرنے کے لئے پاکستان کے 5 بہترین مقام

اول۔ سوپ 

یہ ایک بہترین غذا ہے جو آپ کے سردیوں کے آرام میں مدد دے گی۔ تاہم، آپ کو اس کھانے سے زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھانے کے لیے زیادہ نمک، بیف سوپ اور کریم سے پرہیز کرنا چاہیے۔ آپ کو ایسی ترکیبیں ملنی چاہئیں جن میں پانی اور بہت سی سبزیاں شامل ہوں۔ چکن کے شوربے اور کچھ سبزیوں کے ساتھ سوپ کا ایک گرم پیالہ آپ کو جوان کر دے گا۔ آپ اپنے سوپ کو پورے اناج کے کریکرز کے ساتھ جوڑ سکتے ہیں۔

دوم۔ زیادہ گرم دودھ پیئے

 دودھ اور دیگر ضمنی مصنوعات جیسے دہی، پنیر وغیرہ سردیوں کے لیے بہترین کھانے کا انتخاب ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ ان میں وٹامن بی 12 اور اے، پروٹین اور کیلشیم بہت زیادہ ہوتے ہیں جو انسان کی صحت کو بڑھاتے ہیں۔ زیادہ تر لوگ سردیوں میں نزلہ زکام کا شکار ہوتے ہیں۔ کثرت سے گرم دودھ پینے سے آپ کو بیمار ہونے سے بچنے میں مدد ملے گی۔ تاہم، مکمل چکنائی والے دودھ کی بجائے سکمڈ یا نیم دودھ پینے کا انتخاب کریں۔ مزید یہ کہ، آپ کم چکنائی والا سادہ دہی لے سکتے ہیں تاکہ کیلوریز کی مقدار کو کم کیا جا سکے۔ 

 سوم۔ گوبھی اور بروکولی 

 دودھ پینے، بہت ساری سبزیاں کھانے اور تندرستی کی سرگرمیوں میں مشغول ہونے کے علاوہ یہ سبزیاں موسم سرما میں ہونے والی بیماریوں کے خلاف دفاع میں اضافہ کر سکتی ہیں۔ بروکولی اور گوبھی دونوں وٹامن سی کی کافی مقدار میں پیک کرتے ہیں جو مدافعتی افعال کو بڑھاتا ہے۔ سرد موسم تازہ سبزیاں حاصل کرنے میں ایک چیلنج بن سکتا ہے۔ تاہم، منجمد گوبھی اور بروکولی میں وہی غذائی فوائد ہیں جو تازہ ہیں۔

زرين

زین ایک ایوارڈ یافتہ سابق شکاگو سٹی ہال کے سیاسی رپورٹر اور کالم نگار ہیں۔