کیا کھائیں؟ گرمیوں کا مقابلہ کرنے کے لئے 3 ٹپس

جی ہاں، درجہ حرارت ایک بار پھر بڑھ رہا ہے اور بہت زیادہ گرمی ہے۔

 جتنا ہم سردیوں کے آخری مرحلے سے خوفزدہ تھے، ہمیں اس بات سے اتفاق کرنا پڑے گا کہ موسم گرما بہت جلد آ گیا ہے۔ موسمیاتی تبدیلی کا بحران دن بہ دن سنگین تر ہوتا جا رہا ہے اور ہمیں اس کے نتائج کا سامنا ہے۔ درجہ حرارت میں اضافہ اور اچانک ہیٹ ویو اس کا ثبوت ہے۔ غیر معمولی طور پر زیادہ درجہ حرارت کا یہ دور ہماری صحت کے لیے بہت سے چیلنجز کا باعث بن سکتا ہے۔ شکر ہے کہ ایسی بہت سی غذائیں ہیں جو آپ کے جسم کو ٹھنڈا رکھنے میں مدد کر سکتی ہیں اور اس جنگ کو مزید آسان بنا سکتی ہیں۔ آئیے ایسی تین ٹپس متعلق جانتے ہیں۔

 اول۔ دہی

دہی نہ صرف آپ کے آنتوں کے لیے اچھا ہے، بلکہ اس کے ٹھنڈک اثر کی وجہ سے یہ آپ کے پیٹ کو آرام دینے میں بھی مدد کر سکتا ہے۔ یہ بلڈ پریشر کو نارمل کرنے کے لیے بھی جانا جاتا ہے، یہ قوت مدافعت، ہاضمہ، دل اور جلد کے لیے ناقابل یقین ہے۔ آپ اسے اپنے چاول کے ساتھ کھا سکتے ہیں یا آرام دہ کھانے کے لیے اس سے رائتہ بنا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں | آئیے کراچی کی بہترین فوڈ سٹریٹ کی سیر کریں

دوم۔ پودینہ

پودینہ پاکستان میں موسم گرما کا اہم حصہ ہے۔ آپ انہیں چٹنی، مشروبات، رائتہ اور یہاں تک کہ آئس کریم میں بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ یہ کسی بھی ڈش کے ذائقے کو اس کی ٹھنڈی تازگی کے ساتھ بلند کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔ چونکہ یہ اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہے، اس لیے یہ آپ کی جلد، ہاضمہ اور قوت مدافعت کے لیے بھی حیرت انگیز کام کر سکتا ہے۔ 

سوم۔ نمبو پانی 

نمبو یا لیموں والا پانی گرمیوں کے لیے بہترین مشروب ہے۔ چینی کے بجائے، اس حیرت انگیز مشروب میں شہد کا ایک ڈش شامل کرنے کی کوشش کریں اور اس کے صحت کے فوائد کی ناقابل یقین حد سے لطف اندوز ہوں۔ آپ کے جسم کو ٹھنڈا کرنے کے علاوہ، یہ ہاضمے کو تیز کرنے، استثنیٰ وغیرہ کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے۔

حرمین رضا

جاویریہ حارث اردو خبر میں پاکستان میں مقیم مصنف اور سابق ایڈیٹر ہیں۔

ہمارا نیوز لیٹر جوائن کریں
تازہ ترین آرٹیکلز، نوکریوں اور تفریحی خبریں ڈائریکٹ اپنے انباکس میں حاصل کریں
یہاں ایک لاکھ ستر ہزار سبسکرائبرز ہیں